Vacanta de vara 2009 – Partea I

noiembrie 27, 2009

In vara aceasta am fost in Romania, ca de obicei in ultima vreme. Am plecat pe 27 Iulie si m-am intors pe 7 Septembrie, da!, destul de mult, dar s-a meritat. Chiar daca am stat ceva zile, am profitat de ele cum am putut mai bine.

Ca sa rezum cel mai bine vacanta, am sa pun cate o fotografie din ce a fost mai interesant si am sa comentez cate un rand doua la fiecare.

Deci, intrebarea este: Ce am facut in vacanta de vara in Romania?

1. Am fost la biserica azs Corso, in Bucuresti. De fapt se numeste Excelsis dar multi o cunosc dupa numele Corso (numele cinematografului). M-am simtit super fain aici. Este o biserica tanara, atat la propriu cat si la figurat. Pastorul este Cornel Darvasan, pe care by the way nu l-am prins pe-acolo. Vacanta asta ce face din om :D. In poza sunt putini, dar fiti si voi intelegatori! Era dimineata si na…

2. Am fost la biserica Noul Grant, tot in Bucuresti. Daca nu gresesc pe 29 August. Sabatul familiei. Am avut ocazia sa ascult o predica superba a lui Uba. Am cotat-o ca una din cele mai faine predici de familie pe care am auzit.o vreodata. Mi-a placut mult pentru ca a vorbit din viata lui, dand exemple hazli si desigur profitand de talentul lui a cucerit sala.

3. Ce am mai facut prin Romania… Pai… am condus… si mult. Am facut 5800 km. Am avut inchiriata o Dacie Logan Break 1.5 DCI, accentuez motorizarea pentru ca mi-a consumat extrem de putin. Motoarele diesel la dacie consuma la jumatate in comparatie cu cele pe benzina, deci am facut o afacere buna la motorina. Masina mi-a placut mult. A mers foarte bine si cei 90 de cai putere m-au uimit.

4. Un alt lucru important pe care l-am facut in Romania a fost ca am fost sa-mi vad nepotul. Se numeste Alexandru Emanuel Soare :D. M-am bucurat mult impreuna cu parintii lui. (Remarc faptul ca la parintii lui, adica varul meu, Catalin si sotia lui Dana, am stat o perioada, perioada cand eram in love, bine…si acum sunt, dar atunci alergam prin bucuresti si na, ei mi-au fost gazda:D.) Asa, deci, baietelul este sanatos si foarte cuminteeeee:D.

5. Am fost si la nunta. La Alin si Cornelia, in… nu mai stiu cum se numeste pe-acolo, oricum aproape de Alexandria :D. A fost faina nunta. Bine…eu am ajuns cand s-a terminat la biserica si m-am dus direct la masa:D. Mancarea a fost foarte buna si gustoasa si bucatareasa frumoasa. Pe la 23 am plecat fara sa mancam tortul si inghetata, mult laudate de unii, dar luni dimineata trebuia sa plecam la sibiu, pe la 5, si deci prin urmare trebuia sa dormim si noi putin la bucuresti.

6. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Nu va speriati! Nu muscam! (rau:D). M-am distrat vara asta. Sincer, a fost chiar fain. Poza asta am pus-o inainte de urmatorul punct pentru ca are putin de-aface cu numarul 7. 😀 Asa ca treceti la 7.

7. Hei Hei Hei! In Romania am mancat ffffffffffffffffffffoarte bineee:D Pastrama de oita, afumata si ne, pastrama de vita, balmus taranesc, papanasi, etc. Recomand restaurantul Casa Argeseana din Pitesti. Daca aveti ocazia sa treceti pe-acolo se merita sa popositi si sa va umpleti ghiozdanelul:D.

8. Am fost la peste. In mai multe dimineti, am fost la pescuit. Am prins de fiecare data, deci s-a meritat efortul. Imi place sportul asta, de mic mergeam cu sora lui tataie si cateodata si cu tataie la pescuit. Chiar daca prada sa zicem, era mica in comparatie cu ce pescuiesc aici, totusi senzatia acea sa prinzi la pluta este unica. Imi place si sa-l mananc, mai ales pe asta mic, se prajeste bine si cu mamaliguta merge super.

Un răspuns to “Vacanta de vara 2009 – Partea I”

  1. Shadylindsy said

    sell online shopping , for special offer

Lasă un comentariu